Reklamace

Přestože prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého prodejce se Vám může se stát, že bude nutné zakoupené zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem obchod@petandyou.eu  (je nutné uvést Vaše jméno, číslo objednávky/ faktury a název reklamovaného zboží). Následně s Vámi dohodneme další postup.

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv, pamlsků atp.).

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Reklamaci prosím nahlaste na tel. čísle: +420 605 550 222, a/nebo emailem: obchod@petandyou.eu

Zboží prosím zašlete na adresu: Zásilkovna LERKO sport - Praha Lipence, příjemce PETandYOU, email obchod@petandyou.eu, tel.: +420 605 550 222. Či nás neváhejte nás kontaktovat, pošleme Vám kód pro vrácení.

Formulář pro uplatnění reklamace naleznete níže a je součástí obchodních podmínek 

 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: Promo Equi s.r.o., se sídlem náměstí 14. října 1307/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČO 171 52 119, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 367130 vedeném u Městského soudu v Praze

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

Jméno a příjmení:

Adresa:

E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno:

Popis vad Zboží:

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: